KREATIVITI MINIATURE YANG MENAKJUBKAN

Seorang jurugambar Jepun telah membuat satu projek Miniature yang sangat menakjubkan. Beliau yang dikenali sebagai Tanaka Tatsuya telah mendapat ilham untuk projek ini bagi menggembirakan semua orang bahawa sesuatu yang kecil ini sebenarnya sangat cantik jika dipandang dengan sudut yang lain. 

Dilahirkan pada 1981 di Kumamoto, Tanaka merupakan pengasas bagi Miniature Calendar dan beliau bekerja sebagai jurufoto Miniature. Tanaka memulakan projek ini pada April 2011 dan sehingga kini projek ini masih berjalan. 

Selain daripada projek Miniature Calendar, Tanaka juga membuat lagi satu projek yang dinamakan Lavie City berkonsepkan miniature juga. 

Patung-patung mini ini dihasilkan oleh syarikat Jerman, Preiser yang sememangnya terkenal dengan penghasilan patung-patung mini. Tanaka juga mengeluarkan buku bergambar yang menunjukkan setiap hasil kerja beliau. 

Anda boleh follow mereka di Instagram, Facebook dan Twitter (tanaka_tatsuya) dan (lavie_city). Jom kita lihat hasil kreativiti Tanaka.











Kongsi Di Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

0 komen :

Catat Ulasan